اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1327

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن: از عملکرد شاگردانم راضی هستم / برای پیروزی در رده بندی وارد زمین خواهیم شد

مسابقات

سه شنبه, 13 اردیبهشت 1401 14:47

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مصاف با شهید شاملی کازرون ابراز امیدواری کرد در دیدار رده‌بندی بتواند با پیروزی مقابل حریف به جایگاه سوم لیگ برتر دست پیدا کند.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن: از عملکرد شاگردانم راضی هستم / برای پیروزی در رده بندی وارد زمین خواهیم شد بزرگنمایی

حمید صادق شاه نشین سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست تیمش مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، اظهار کرد: در مصاف با شهید شاملی بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با وجود اینکه در دیدار برگشت شهید شاملی میزبان بود و در حضور تماشاگرانش بازی می‌کرد اما بازیکنانم بازی خوبی را ارائه دادند.


وی افزود: ما برای پیروزی به زمین رفتیم و می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم. حتی نیمه اول را با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم و در بین دو نیمه مشکلات نیمه اول را به بازیکنانم گوشزد کردم.


سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: به تیم شهید شاملی کازرون تبریک می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که یک هندبال خوب را به نمایش گذاشتند و گواه آن تماشاگرانی هستند که از نزدیک بازی را تماشا کردند و شاهد یکی از بهترین بازی‌های هندبال در چند سال اخیر بودند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع از بازیکنانم راضی هستم زیرا که در بازی برگشت در برابر آن همه تماشاگر که یک صدا تیم شهید شاملی کازرون را تشویق می‌کردند بازی بسیار خوبی را به نماش گذاشتند.


سرمربی تیم ذوب آهن در مورد دیدار رده‌بندی مقابل مس کرمان نیز گفت: در طول این فصل مقابل مس دو بازی داشتیم که هر دو بازی را نیز پیروز بودیم. در دیدار رده‌بندی نیز برای برد وارد زمین خواهیم شد و می‌دانیم که حریف هم همین هدف را دارد، با این حال امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و به پیروزی دست یابیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم‌های مس کرمان و ذوب آهن اصفهان روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه دیدارهای رده بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران را برگزار می‌کنند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط