اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2112

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان: سطح لیگ برتر بانوان امسال بالاتر رفته است / تیم‌ها جوان‌تر شده‌اند

بانوان

شنبه, 06 اسفند 1401 16:19

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در خصوص رقابت‌های لیگ برتر بانوان می‌گوید: لیگ برتر بانوان امسال جوان شده و این یک امتیاز بسیار خوب برای این رقابت‌هاست.

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان: سطح لیگ برتر بانوان امسال بالاتر رفته است / تیم‌ها جوان‌تر شده‌اند بزرگنمایی

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در گفت‌گو با روابط عمومی فدارسیون هندبال در خصوص رقابت‌های لیگ برتر بانوان اظهار کرد: دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شد و بازی‌ها فشرده بودند، به همین دلیل اگر یک بازیکن آسیب می‌دید، دیگر به بازی‌ها نمی‌رسید که بتواند به تیم خود کمک کند، اما امسال که لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شد، بازیکنان یک هفته فرصت دارند تا ریکاوری شوند.

محمدخانی افزود: سطح لیگ برتر امسال نشان دهنده این است که تیم‌ها بسیار خوب کار می‌کنند. چند تیم جوان در لیگ داریم و بازیکنان خوب نیز در تیم‌ها پخش شده‌اند. خوشبختانه امسال یک تیم بسیار قوی و یک تیم بسیار ضعیف نیست. سال گذشته بعضی از تیم‌ها با اختلاف زیاد شکست می‌خوردند اما امسال تیم‌ها با نتایج بسیار نزدیک بازی‌ها را واگذار می‌کنند و این نشان‌دهنده بالا رفتن سطح لیگ برتر بانوان است.

وی ادامه داد: لیگ برتر بانوان امسال جوان شده و این یک امتیاز بسیار خوب است. باتوجه به اینکه ما در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعزام داشتیم، سطح بازی‌ها از لحاظ کیفی خیلی بهتر شده است. امسال دو بازیکن خارجی نیز وارد لیگ برتر شدند که این یک نکته بسیار مثبت برای تیم‌ها است.


سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان خاطر نشان کرد: تیم ما بسیار دیر بسته شد و برای ما شرایط بسیار سختی بود تا بتوانیم بازیکنان را در عرض 4 روز هماهنگ کنیم و وارد بازی‌های لیگ شویم. این اولین سالی است که باشگاه فولاد هرمزگان در هندبال بانوان تیم‌داری می‌کند و پس از 12 سال اولین حضور در لیگ برتر را دارد، به همین دلیل مشکلاتی وجود دارد. باشگاه ما را حمایت می‌کند و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و جزو چهار تیم برتر جدول باشیم.

او در پایان اضافه کرد: همه تیم‌ها برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر تلاش می‌کننند، ما هم تلاش خودمان را خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم نقاط ضعفی که داشتیم را برطرف کنیم و یک بازی خوب و با کیفیت ارائه دهیم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و بازیکنان بومی و غیر بومی ترکیب شده‌اند و در کل تیم خوب و یک دستی داریم، انشاالله بتوانیم با کمک بچه‌ها امتیازات خوبی کسب کنیم.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط