اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3189

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران: با شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرز آمادگی لازم خواهیم رسید

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان برگزاری تورنمنت های بین‌المللی و بازی‌های تدارکاتی را در راستای آماده‌‌سازی تیم ملی مهم ارزیابی کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران: با شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرز آمادگی لازم خواهیم رسید بزرگنمایی

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره روند آماده‌سازی شاگردانش که هم‌اکنون در هفتمین اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند، گفت: در این مدت روزانه 2 جلسه تمرین صبح و عصر داشتیم. قائدتا بعد از برگزاری 6 اردو شاگردانم آن چه که باید از لحاظ فنی یاد می‌گرفتند را فرا گرفته‌اند البته تعدادی از بازیکنانم آمادگی جسمانی پایینی داشتند که این نشان می‌دهد خارج از اردو تمرین خوبی ندارند که باید روی این موضوع کار کنیم. 

وی ادامه داد: این اردو متصل به اردوی تدارکانی روسیه است و ممکن است برای این اردو بیشتر از 20 بازیکن را در لیست اعزامی قرار دهیم. 

آزاد منجیری افزود: در اردوی تدارکاتی روسیه بازی با تیم‌های ملی نوجوانان روسیه و بلاروس خواهیم داشت که تیم‌های بسیار خوبی هستند و در روند آماده‌سازی تیم نقش بسیار مهمی دارند. من همیشه گفته‌ام حضور و بازی در تورنمنت‌های بین‌المللی باعث می‌شود بازیکنان نوجوانان تجربه حضور بین‌المللی  و سبک‌های مختلف بازی را داشته باشند و این موضوع در همه‌ رده‌های سنی بسیار مهم و با اهمیت است. 

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان با بیان اینکه خداروشکر تا این لحظه بازیکن آسیب‌دیده نداریم، بیان داشت: در حال حاضر به مرز آمادگی که مدنظر خودم است، نرسیدیم و امیدوارم در این اردو و اردوی روسیه بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی و روی آنها کار کنیم. همچنین باید برنامه‌ای برای تمرینات بازیکنان در خارج از اردو داشته باشیم تا روند آمادگی بچه‌ها حفظ شود. 

آزاد منجیری در پایان با ابراز رضایت از میزبانی شهرستان بافق از اردوهای تیم ملی نوجوانان گفت: از اریبهشت ماه سال آینده باید روی بدنسازی بچه‌ها بصورت ویژه کار کنیم تا آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شویم. 

لازم به ذکر است تیم ملی نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است. 

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 13 تا 23 شهریور سال 1403 به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد. 


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط