اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1185

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان: امیدواریم در مسابقات قهرمانی جهان نیز بدرخشیم / تیم نوجوانان ظرفیت بالایی برای آینده هندبال ایران است

ساحلی تیم‌های ملی

سه شنبه, 16 فروردین 1401 14:16

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با اشاره به ظرفیت بالای شاگردانش برای آینده هندبال ایران ابراز امیدواری نمود شاگردانش بتوانند در مسابقات قهرمانی جهان نیز همچون رقابتهای قهرمانی آسیا عملکرد درخشانی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان: امیدواریم در مسابقات قهرمانی جهان نیز بدرخشیم / تیم نوجوانان ظرفیت بالایی برای آینده هندبال ایران است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در مورد موفقیت شاگردانش در کسب عنوان قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقات پس از چهار دوره تعویق  در نهایت به میزبانی تهران برگزار شد. به دلیل شرایط ناشی از کرونا تنها شش تیم در تورنمت حضور یافتند که در بین آن‌ها تمامی تیم‌های مدعی کسب سهمیه جهانی نیز حضور داشتند و در پایان به یاری خدا و تلاش بازیکنان و عوامل توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و دو سال تمرین و اردوهای تدارکاتی به ثمره نشست و قهرمان شدیم.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران اضافه کرد: از بین ۱۰۰ بازیکن مستعد توانستیم ۲۰ بازیکن را شناسایی کرده و ۱۰ نفر اصلی آینده‌دار را برای هندبال ساحلی انتخاب کردیم. مسئولین فدراسیون هندبال آسیا تیم نوجوانان ایران را بسیار مورد تعریف و تمجید قرار دادند و مدعی بودند که می‌توانستیم بازیکنان را در تیم‌های جوانان نیز شرکت دهیم. 


قشقایی‌راد در ادامه به عملکرد شاگردانش نیز اشاره کرد و گفت: کیفیت بازی بازیکنانم بسیار خوب و راضی‌کننده بود و تمامی نکات و تاکتیک‌هایی مد نظر را به بهترین نحو به اجرا رساندند. سیاست‌گذاری‌هایی که برای هندبال ساحلی نوجوانان در طول دو سال گذشته توسط فدراسیون هندبال و انجمن هندبال ساحلی ترسیم شده، بدین صورت بود که این تیم پشتوانه تیم ملی بزرگسالان باشد و خدا را شکر توانستیم به این مهم دست یابیم.


وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت‌ شاگردانش در رقابت‌های قهرمانی جهان، افزود: طبق سیاست‌گذاری ترسیم شده، پس از قهرمانی آسیا توانستیم سهمیه ورود به مسابقات جهانی کرت یونان و المپیک سنگال را نیز کسب کنیم. امیدواریم بتوانیم جزو چهار تیم برتر مسابقات جهانی یونان نیز باشیم. امیدوارم تیمی که توانست خوش بدرخشد و باعث خوشحالی مردم ایران شود، بتواند آینده درخشانی داشته باشد.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در پایان خاطر نشان کرد: لازم می‌دانم برای تلاش‌های بی‌شائبه دو سال اخیر از فدراسیون هندبال، انجمن هندبال ساحلی، هیئت‌های استانی و همه عزیزانی که همراه و پشتیبان ما بودند تشکر ویژه داشته باشم. به یاری این بزرگواران توانستیم اردوها را در ایام کرونا به بهترین نحو برگزار کنیم که نتیجه‌ آن هم قهرمانی تیم نوجوانان بود.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط