اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1170

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم / خوشحالم که جام قهرمانی در ایران ماند

ساحلی

دوشنبه, 08 فروردین 1401 19:45

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران پیروزی مقابل قطر را یک برد تاریخی و مهم عنوان کرد و از ماندن جام قهرمانی آسیا در ایران ابراز خرسندی نمود.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران: مقابل قطر یک پیروزی تاریخی کسب کردیم / خوشحالم که جام قهرمانی در ایران ماند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نمایشی چشم نواز دیدار پایانی خود در رقابتهای هندبال ساحلی را با پیروزی پشت سر گذاشت و قهرمان آسیا شد.

سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل قطر گفت: تیم قطر به مدت ۱۰ سال طلای آسیا را کسب کرده و در ۵ دوره اخیر مسابقات هندبال ساحلی قهرمان بلامنازع آسیا بوده و علاوه بر اینها دارای دو عنوان سومی جهان است و تیم بسیار بزرگی است، اما امروز توانستیم مقابل این تیم قدرتمند به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: تیم هندبال ساحلی ایران زحمت‌های چندین ساله‌ی خود را با درایت فدراسیون هندبال، انجمن هندبال ساحلی و کلیه مربیان و زحمت کشان این رشته در خاک خود  به دست آورد و خوشحالم که کاپ قهرمانی در ایران می‌ماند.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران با ابراز خرسندی از نتیجه بازی ادامه داد: مدت زمان تمرین ما بسیار کم بود، زیرا تعدادی از بازیکنان ما مشغول بازی در لیگ برتر و لیگ دسته یک بودند اما توانستیم تیم را به مسابقات برسانیم. قبل از شروع مسابقات ما دو بازی دوستانه با قطر داشته‌ایم و تیمی بود که ما توان پیروزی بر قطر در این مرحله از مسابقات را داریم.

افتخاری در پایان افزود: با توجه به کسب سهمیه جهانی، به طور حتم برای مسابقات ۳ ماه آینده باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط