اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3211

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان روسیه: ایران، تیمی با سطح کیفیت بالاست

آقایان بین الملل گفت‌و‌گو

سه شنبه, 29 اسفند 1402 14:39

آنتنون لفچنکو، سرمربی تیم‌ملی جوانان روسیه، ضمن ابراز رضایتمندی از سه بازی تدارکاتی با ایران گفت: این بازی‌ها تجربه بسیار ارزشمندی برای ما بود.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان روسیه: ایران، تیمی با سطح کیفیت بالاست بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، آنتون لفچنکو، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان روسیه، پس از آخرین دیدار مقابل جوانان ایران گفت: به تیمم بابت پیروزی در بازی سوم تبریک می‌گویم البته این برد فقط در بازی سوم بود اما به هر حال این تجربه برای ما بسیار مفید بود.

وی افزود: تیم ایران تیم بسیار خوبی هست و سطح فنی بازیکنان بسیار بالاست. همه مسابقات بسیار سخت و نزدیک بود. در هر دو تیم مصدومیت‌های زیادی وجود داشت که نشان از یک بازی سخت و‌ با قدرت بدنی بالا داشت.

لفچنکو ادامه داد: ما از این دعوت بسیار سپاسگزاریم زیرا در شرایط فعلی تیم‌های‌ روسیه فاقد تمرین بین‌المللی هستند. امیدواریم با تیمهای ایرانی همکاری بیشتری داشته باشیم، شاید دفعه بعد تیم شما به روسیه بیاید.

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط