اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3229

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر: گروه سختی در قهرمانی جهان داریم ولی تمام تلاشمان حضور موفقیت آمیز در این رقابت‌هاست

بانوان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 26 فروردین 1403 14:15

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با توجه به قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان، کار تیم ملی در این رقابت‌ها را سخت دانست.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر: گروه سختی در قهرمانی جهان داریم ولی تمام تلاشمان حضور موفقیت آمیز در این رقابت‌هاست بزرگنمایی

نشمین شافعیان، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان که شب گذشته انجام شد، گفت: شب گذشته قرعه‌کشی را از نزدیک پیگیری کردم و به نظرم  در گروه مرگ قرار گرفتیم و کار سختی را در این رقابتها پیش رو خواهیم داشت. در گروه ما رومانی با 2 طلا و 3 برنز یکی از پرافتخارترین تیم‌های جهان است، برزیل هم سابقه 16 حضور جهانی دارد و هلند هم یکبار برنز این مسابقات را کسب کرده بنابراین به نظر می‌رسد کار آسانی نخواهیم داشت ولی با تمام توان تلاش می‌کنیم تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم که بتواند نمایش خوبی در زمین داشته باشد و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که نتیجه مطلوبی کسب کنیم. 

وی با ارزیابی بازیکنان در اردوی تیم ملی که هم‌اکنون به میزبانی سالن فدراسیون هندبال در حال برگزاری است، اظهار داشت: خب من سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان در اردن را دارم که توانستیم نخستین تیمی باشیم که جواز مسابقات جهانی را کسب می‌کنیم و باید بگویم شرایط تیم بزرگسالان با تیم جوانان متفاوت است هم در بحث یادگیری و هم تجربه کاری بیشتر. تیم ملی جوانان هنوز جای کار دارد اما مشخص است بچه‌ها علاقمند و پرانرژی هستند و علاقه دارند رو به جلو پیشرفت کنند. 

شافعیان درباره آمادگی بدنی بازیکنان نیز افزود: نیمی از بچه‌ها برنامه بدنسازی دارند و در حال کار هستند اما با این حال تیم شرایط بدنی ایده‌آلی ندارد بنابراین برنامه‌ریزی کردیم از اردوی بعدی که از 10 تا 16 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، سعی کنیم بچه ها را از لحاظ بدنی آماده کنیم. 

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران درباره بازی‌های تدارکاتی در مسیر مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: فدراسیون تلاش کرده تیم در مسابقات نورزوگاه که خرداد ماه در تبریز برگزار می‌شود شرکت کند که این بازی‌ها با توجه به حضور تیم‌های اروپایی می‌تواند محک خوبی برای تیم باشد. 

وی درخصوص غیبت فاطمه مریخ، ستاره تیم ملی هندبال جوانان، در اردوی آمادگی تیم ملی نیز گفت: فاطمه مریخ عمل جراحی داخلی سبکی داشته و سه هفته آینده به تیم ملحق می‌شود. امیدوارم با توجه به اینکه خودش خیلی علاقمند هست که به تیم برسد، دوره ریکاوری خوبی داشته باشد و بزودی وی را در تیم ببینیم.  

شافعیان که پس از 2 سال  بار دیگر سرمربی تیم ملی شده است، درباره احساسش از این امر گفت: از اعتماد رییس فدراسیون تشکر می‌کنم. خوشحالم که باز هم افتخار حضور در تیم ملی را دارم. طی این مدت از هندبال دور نبودم و همیشه پیگیر مسابقات و اردوها بودم. در نهایت امیدوارم برای تیم ملی هندبال مفید واقع شوم.



تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط