اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1869

سرمربی تیم ملی هندبال: تک تک بازیکنان انگیزه دارند / قول می‌دهم با تمام وجود و قلبمان به داخل زمین پا بگذاریم

تیم‌های ملی

چهارشنبه, 07 دی 1401 14:01

سرمربی تیم ملی هندبال مردان می‌گوید از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد و انگیزه را در تک تک آن‌ها برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان می‌بیند.

سرمربی تیم ملی هندبال: تک تک بازیکنان انگیزه دارند / قول می‌دهم با تمام وجود و قلبمان به داخل زمین پا بگذاریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: حدود پنج روز دیگر تمرینات تیم ادامه خواهد داشت، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و انگیزه را در تک تک آن‌ها می‌بینم. چند روز دیگر به کمپ تمرینی می‌رویم و چند دیدار تدارکاتی را با تیم‌های مختلف از جمله با تیم ملی کره‌جنوبی داریم و در نهایت ۲۲ دی‌ماه در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل شیلی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان در ادامه در مورد اضافه شدن لژیونرها به جمع دیگر ملی‌پوشان نیز گفت: نفر اول پویا نوروزی که فردا یا پس فردا به تیم اضافه می‌شود، دومین نفر شاهو نصرتی است که در حال رایزنی با باشگاه او هستیم. سومین نفر هم سید علیرضا موسوی بود که او را در اردو داشتیم اما به دليل آسیب‌دیدگی که پیشتر داشت، در نهایت او را از دست دادیم.

وویوویچ در مورد رقبای ایران در مسابقات قهرمانی جهان نیز افزود: در وهله اول نمی‌توانم چیزی در خصوص رقبای خودمان در قهرمانی جهانی بگویم، تا پیش از دیدارهای تدارکاتی هم نمی‌توانم به طور قطعی چیزی بگویم. البته روی کاغذ زمانی که گروه مشخص شد گفتم می‌توانیم شیلی را شکست دهیم و مقابل مونته‌نگرو پایاپای باشیم، اما رقابت با اسپانیا دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان ما تجربه حضور در تورنمنت بزرگ را ندارند و ممکن است هر اتفاقی در آن‌ مسابقات رخ دهد، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. واقعا قهرمان این مسابقات مشخص نیست اما سوئد، دانمارک و فرانسه در کنار اسپانیا می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

سرمربی تیم ملی هندبال تصرییح کرد: قول مدال و حتی قول پیروزی‌های زیادی نمی‌توانم بدهم. قولی که می‌دهم این است که با تمام وجود و قلبمان به داخل زمین پا بگذاریم و نتایج خوبی بگیریم.

او در در پایان درباره ادامه فعالیت خود در ایران بیان کرد: واقعا این روزها درگیر و در جریان تمرینات هستم و روزی دو جلسه تمرین داریم و گاهی به خاطر تمرینات عصبی می‌شوم. نظر فدراسیون برای ادامه همکاری است و نظر من هم همین است، اما در حال حاضر تمرکز را روی این مسابقات و تورنمنت تدارکاتی گذاشته‌ام.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط