اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1128

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی ایران: دو مسابقه اول برای ما جنبه تمرینی داشت

فدراسیون ساحلی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 19:24

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی ایران گفت: دو مسابقه اول برای ما جنبه تمرینی داشت. هر چند رقبای خوبی بودند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی ایران: دو مسابقه اول برای ما جنبه تمرینی داشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی ایران پس از دومین پیروزی تیمش در مقابل هند گفت: دو مسابقه اول برای ما جنبه تمرینی داشت. هر چند رقبای خوبی بودند؛ اما سه مسابقه پیش‌رو با تیم‌های اردن، قطر و پاکستان برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم توانایی و خلاقیت بچه‌ها و تجربه‌ دو سال اخیر را به بهترین نحو به اجرا بگذاریم، نتایج قابل قبولی کسب کنیم و در پایان به قهرمانی برسیم. این اتفاق می‌تواند نوید و دستاورد خوبی هم برای هندبال ساحلی و هم برای ورزش هندبال کشور شود.

قشقایی‌راد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم زحمات فدراسیون هندبال برای میزبانی را جبران کنیم. به جرات می‌توان گفت این یکی از بهترین میزبانی‌ها است و تمامی دوستان و همکاران ما در فدراسیون آسیایی هندبال در این خصوص نظرات مثبتی داشته‌اند. در نهایت امیدوارم با قهرمانی تیم هندبال ساحلی نوجوانان بتوانیم پاسخگوی زحمات کادر فدراسیون باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی کشورمان افزود: پیش‌بینی نتایج در ردۀ سنی نوجوانان بسیار سخت است و یکی از نگرانی‌های ما کنترل هیجان بچه‌ها در مسابقات رسمی است. از نظر توانایی تیم ما بهترین تیم این مسابقات است؛ اما از نظر هیجانی کنترل اعضای نوجوان تیم وظیفه سختی است و باید رعایت شود.

قشقایی‌راد در پایان صحبت‌ها در خصوص رقبای روزهای آتی گفت: تیم قطر سرمربی خوبی دارد و با وجود دو بازیکن خارجی و تمریناتی که داشته‌اند یکی از تیم‌‌های خوب دوره است. تیم اردن نیز این دوره مسابقات همه را شگفت‌زده کرد و واضح است که تمرینات ساحلی بسیار خوبی داشته‌اند. همچنین تیم پاکستان نیز همیشه در رشته هندبال ساحلی جزو تیم‌های بسیار خوب بوده و مربی این تیم نیز از بازیکنان شاخص آسیا بوده است؛ به‌علاوه اینکه میانگین قدی بازیکنان پاکستان نیز بالا است.

وی ادامه داد: به‌نظر من هر سه تیم در یک سطح هستند و نتیجه بیشتر وابسته به تعداد خطای کمتر و کنترل بازیکنان برمی‌گردد.

اخبار مرتبط