اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1107

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی: امیدواریم بتوانیم به قهرمانی دست یابیم

فدراسیون ساحلی

سه شنبه, 02 فروردین 1401 14:25

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی نسبت به قهرمانی در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی: امیدواریم بتوانیم به قهرمانی دست یابیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران پس از اولین پیروزی تیمش در مقابل افغانستان گفت: این مسابقات، در حکم انتخابی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ کورت یونان و انتخابی مسابقات سنگال در سال آینده است.


قشقایی‌راد ادامه داد: میزبانی توسط فدراسیون به خوبی در حال برگزاری است. با وجود فرصت کمتر از یک ماه با تلاش فدراسیون، رقابت‌ها به بهترین نحو اجرا شد و باعث شد میزبانی آبرومندی داشته باشیم.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران در پایان افزود: تیم ملی نوجوانان هندبال طی دو سال اخیر مشغول تمرین بوده و امیدواریم نتایج مطلوبی حاصل شود و بتوانیم به قهرمانی دست یابیم تا بتوانیم پیروزی ارزشمندی را برای کشور عزیزمان و فدراسیون هندبال به ارمغان آوریم.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط