اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1678

سرمربی تیم ملی: شرایط اردو خوب بود / هدف ما در قهرمانی جهان صعود از گروه است

تیم‌های ملی

یکشنبه, 24 مهر 1401 11:24

سرمربی تیم ملی هندبال ایران می گوید هدف اصلی او صعود از گروه مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان است.

سرمربی تیم ملی: شرایط اردو خوب بود / هدف ما در قهرمانی جهان صعود از گروه است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در جمع اصحاب رسانه در مورد آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: در ابتدا از حضور پر تعداد اصحاب رسانه در تمرین تیم ملی هندبال تشکر می‌کنم. امروز آخرین روز تمرین بود و بیشتر به حرکات فوتبالی پرداختیم تا بازیکنان کمی ریلکس کنند. خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از شرایط رضایت دارم.


وی افزود: در این اردو با ۴۰ بازیکن کار خود را دنبال کردیم و یک نکته قابل توجه و مثبت رقابت درون تیمی خوبی بود که میان بازیکنان ایجاد شد و علاوه بر بازیکنانی که از آنها شناخت داشتم و به شناخت مناسبی از دیگر بازیکنان دست یافتم.


وویوویچ در مورد شرایط تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: اگر در ایران حضور دارم و هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم قطعا برای کسب بهترین نتیجه و صعود از مرحله گروهی بوده است و اگر در مورد هدفم تردیدی داشتم به ایران نمی‌آمدم. هدف اصلی ما صعود از گروه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان است.


سرمربی تیم ملی هندبال افزود: هندبال ایران بازیکنان خوبی دارد و بسیاری از آنها در دل لیگ بیرون آمده‌اند. به یاد داشته باشیم سطح بالای لیگ تاثیر بسیار خوبی در تیم ملی دارد و خروجی لیگ را در تیم ملی خواهیم دید. البته باید به نقش مربیان تیم ملی هم اشاره داشته باشم. نکته دیگر تجربه حضور بازیکنان در میادین مختلف از جمله بازی با تیم‌های اروپایی است و باید بازیکنان تجربه زیادی در زمینه بازی‌های بین‌المللی پیدا کنند.


وویوویچ در پاسخ به این پرسش که از دیدگاه او چقدر بازیکنان پیشرفت کرده‌اند، گفت: این سوالی که باید از خود بازیکنان و مربیان تیم‌های لیگ بپرسید. برای من سخت است که این سوال را پاسخ بدهم و اعتقاد دارم از ابتدای حضور تا این لحظه بازیکنان پیشرفت داشته‌اند.


وی در مورد تاثیر حضور مربی دروازه‌بانان بر روی عملکرد دروازه‌بانان تیم ملی نیز اظهار کرد: باید بگویم مربی دروازه‌بان هم باشد در 6 یا 7 روز اردو نمی‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد. تغییر اساسی در بحث دروازه‌بان باید در باشگاه باشد و مربی دروازه‌بان در باشگاه‌ها تاثیرگذار است.


سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که بهترین نتیجه در مسابقات جهانی از نظر او چه خواهد بود نیز گفت: مدال طلا بهترین نتیجه است! اگر واقع گرا باشم باید بگویم اگر یک یا دو بازی را در مرحله گروهی پیروز شویم، بسیار خوب است و این که بعد از آن مقابل فرانسه و اسلوونی نمایش خوبی باید داشته باشیم.


وویوویچ تیم ملی هندبال مردان در ادامه در مورد شرایط لیگ برتر هندبال نیز گفت: شرایط لیگ ایران خوب است اما جای پیشرفت دارد.


او در پایان گفت: رییس و مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنند و این باعث خوشحالی من است که آن‌ها تلاش می‌کنند امکانات بهتر شود و در هر اردو شرایط بهتر از قبل است. امیدوارم قلب تک تک مردم ایران با ما باشد و برای ما بتپد تا بهترین نتیجه را بگیریم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط