اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1275

سرمربی تیم سپاهان: محکوم به پیروزی بودیم

مسابقات

شنبه, 27 فروردین 1401 00:32

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید شاگردانش در دیدار مقابل مس کرمان محکوم به پیروزی بودند.

سرمربی تیم سپاهان: محکوم به پیروزی بودیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل مس کرمان گفت: بازی سنگینی را گذراندیم، تیم مس یکی از تیم‌های مدعی است که سال به سال در هندبال سرمایه‌گذاری بیشتری داشته و نیز دارای بازیکنان مستعد و مربی خوب است.


وی افزود: در نیمه اول فشار مضاعفی را بر ما وارد کردند اما ما محکوم به پیروزی بودیم و بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد بسیاری خوبی را طبق برنامه به نمایش گذاشتند. در جریان بازی به منظور استراحت بازیکنان اصلی از بازیکنان جوان‌تر نیز استفاده کردیم. حجم بازی‌های این دور برای ما سنگین بود و باید بتوانیم باز‌توانی و ریکاوری خوبی را برای بازیکنان داشته باشیم.

رحیمی‌زاده در خصوص دیدار‌های بعدی سپاهان گفت: در قرعه‌ای که برای ما افتاد در دور رفت و برگشت بعدی هم با مس بازی خواهیم داشت و مطمئناً بازی‌های بعدی سنگین‌تر خواهند بود. مطمئناً تیم‌ها آنالیز بهتر و دقیق‌تری نسبت به یکدیگر خواهند داشت و امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط