اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 354
لیگ هفدهم؛

سرمربی تیم تاسیسات دریایی: ۹۰ درصد شاکله تیم حفظ شد/ لیگ را برای نمایش بهترین عملکرد خود آغاز می کنیم

مسابقات گفت‌و‌گو

شنبه, 08 آبان 1400 11:04

مهسا معتمدی، سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران که در فصل گذشته لیگ برتر با این تیم به عنوان چهارمی دست یافت، در خصوص هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: امیدوارم امسال شاهد لیگی پویا و با کیفیت تر از سال گذشته باشیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی: ۹۰ درصد شاکله تیم حفظ شد/ لیگ را برای نمایش بهترین عملکرد خود آغاز می کنیم بزرگنمایی

IRIHF:

وی افزود: تاسیسات دریایی از اوایل شهریور تمرینات خود را آغاز کرده است و امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ برتر با یک شرایط ایده آل و با آمادگی مناسب فصل جدید لیگ را شروع کنیم. 

معتمدی درباره تغییر ترکیب بازیکنان نسبت به فصل گذشته نیز گفت: ۹۰ درصد شاکله تیم حفظ شده که اکثراً هم بومی هستند. البته ۲-۳ بازیکن برای تقویت تیم به ترکیب اضافه شدند و حدود یک ماه هست که تیم بسته شده است.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران در پاسخ به این که چقدر نسبت به تیم های لیگ برتر شناخت دارید هم بیان کرد: شناخت کافی نسبت به تیم ها و بازیکنایی که سال گذشته در لیگ بودند، داریم، بعضی از تیم های جدید هم از بازیکنان سال گذشته بهره می برند که تا حدودی نسبت به آنها نیز شناخت داریم اما برخی تیم ها کاملاً نوین با بازیکنان کمتر شناخته شده هستند.

معتمدی در پایان درباره پیش بینی اش از عملکرد تاسیسات دریایی در لیگ جدید هندبال بانوان گفت: امیدواریم با یاری خدا بتوانیم بهترین عملکرد خود را در لیگ به نمایش بگذاریم.

لازم به ذکر است هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان ماه به میزبانی هیات هندبال تهران آغاز می شود و تا 14 آبان ادامه دارد.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط