اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1935

سرمربی تیم اسپانیا: بازی سختی مقابل تیم میزبان خواهیم داشت / تیم من باید تمرکز بیشتری داشته باشد

تیم‌های ملی

سه شنبه, 27 دی 1401 01:29

سرمربی تیم ملی هندبال مردان اسپانیا در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ایران در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ می‌گوید پس از آنالیز ایران در بازی اول و دوم، در این بازی عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم اسپانیا: بازی سختی مقابل تیم میزبان خواهیم داشت / تیم من باید تمرکز بیشتری داشته باشد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کنفرانس خبری تیم ملی مردان کشورمان پس از دیدار مقابل تیم اسپانیا در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان برگزار شد.
یوردی ریبرا سرمربی تیم ملی هندبال مردان اسپانیا در این نشست اظهار کرد: تا پیش از بازی آخر، به نظرم تیم من خوب کار نمی‌کرد اما امروز عملکرد خوبی داشتیم. پس از آنالیز ایران در بازی اول و دوم، در این بازی عملکرد بهتری داشتیم. تیم من باید تمرکز بیشتری داشته باشد. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم در بخش‌های مختلف عملکرد بهتری داشته باشیم. خوشحالیم که به مرحله بعد صعود کردیم و حالا باید روی بازی‌های مرحله بعد تمرکز کنیم.

او ادامه داد: به وویوویچ تبریک می‌گویم و برای تیم ایران در مرحله بعد آرزوی موفقیت دارم. می‌دانم که بازی مقابل این تیم‌ها چقدر سخت است و در موقعیت پرفشاری قرار دارید. حالا وقت تمرکز کردن برای مرحله بعدی رقابت‌ها است.

ریبرا در خصوص دیدار مقابل تیم لهستان که میزبانی این رقابت‌ها را برعهده دارد بیان کرد: مسابقه بسیار سختی مقابل تیم میزبان خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. برای ما همه مسابقات سخت است و باید تلاش کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط