اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2379
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

سرمربی الدحیل: قلب من در اینجا خواهد تپید/ شینوسوکه: دوست دارم در اصفهان بمانم!

گفت‌و‌گو

شنبه, 13 خرداد 1402 20:38

سرمربی الدحیل اعلام کرد تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا تیمش به مرحله بعد صعود کند.

سرمربی الدحیل: قلب من در اینجا خواهد تپید/ شینوسوکه: دوست دارم در اصفهان بمانم! بزرگنمایی

دزوکیچ گرگَن سرمربی الدحیل پس از پیروزی برابر الکویت در دور مقدماتی ام باشگاه‌های آسیا گفت: این دیدار بسیار برای ما مهم بود. همانطور که دیروز هم گفتم تمام تلاش خود را کردیم در این بازی پیروز شویم.

وی با بیان اینکه الکویت تیم بسیار قوی و خوبی است، افزود: در بازی دیروز با یک اختلاف کم شکست خوردیم ولی در این بازی با یک اختلاف کم پیروز شدیم. تمام تلاش خود را می کنیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی الدحیل در خصوص میزبانی این رقابت ها نیز گفت: ‌ایران کشور شگفت انگیزی است و میزبانی بی نظیری داشتیم . قلب من در اینجا خواهد تپید.

توکودا شینوسوکه بازیکن الدحیل قطر هم که عنوان برترین بازیکن زمین را کسب کرد در جمع خبرنگاران گفت: دیروز یک بازی مهم را از دست دادیم و البته بازی امروز بسیار سخت بود و تمام تلاش خود را کردیم بتوانیم ببریم و از این بابت بسیار خوشحالیم. 

وی در خصوص بازی‌های آینده تیمش نیز افزود: سعی می‌کنیم با 100 درصد تلاش خود بازی کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی این دوره را به دست بیاوریم. 

شینوسوکه درباره میزبانی اصفهان نیز گفت: دوست داریم تا جائیکه امکان دارد در اصفهان بمانیم! 

گفتنی است الدحیل توانست در یک بازی نزدیک، تماشایی و پایاپایی با نتیجه ۳۸ بر ۳۵ الکویت را شکست دهد. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط