اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1786

ستاره رحمانیان: امیدوارم بازی بهتری نسبت به سال‌های گذشته ارائه دهیم / توانستیم خواسته‌های کادر فنی را عملی کنیم

بانوان

سه شنبه, 08 آذر 1401 15:02

بانوی هندبالیست ایران می‌گوید هندبال ایران در حال رشد است و امیدوارم بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

ستاره رحمانیان: امیدوارم بازی بهتری نسبت به سال‌های گذشته ارائه دهیم / توانستیم خواسته‌های کادر فنی را عملی کنیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ستاره رحمانیان بازیکن تیم هندبال سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا حاضر شده است، پیش از دیدار مقابل کره جنوبی در مرحله گروهی این مسابقات اظهار کرد: در این دوره از مسابقات با تیم‌های هند، ازبکستان، استرالیا و کره‌جنوبی همگروه هستیم و خدا را شاکریم با سه برد پیاپی توانستیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم کره‌جنوبی خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. هندبال ایران در حال رشد است و انشاالله بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

رحمانیان خاطر نشان کرد: تمرینات برای حضور در این مسابقات دیر آغاز شد ، اما خوشبختانه به نتیجه مطلوبی دست پیدا کردیم. قدردان کادر فنی تیم هستیم و از حمایت‌های فدارسیون و به خصوص جناب آقای پاکدل، سرکار خانم دهقانی و حامی مالی تیم باشگاه سنگ آهن بافق تشکر می‌کنم. خوشحالم که توانستیم خواسته‌های کادر فنی را در این مسابقات عملی کنیم.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط