اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1733
رئیس هیئت هندبال استان خوزستان:

سالن اختصاصی هندبال خوزستان با آغاز لیگ دسته یک افتتاح خواهد شد / آمادگی برگزاری مسابقات حوزه مقاومت را داریم

هیئت‌ها

یکشنبه, 22 آبان 1401 12:07

رئیس هیئت هندبال استان خوزستان از افتتاح سالن هندبال خوزستان همزنان با برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک کشور خبر داد تا این استان برای نخستین بار صاحب یک خانه هندبال اختصاصی شود.

سالن اختصاصی هندبال خوزستان با آغاز لیگ دسته یک افتتاح خواهد شد / آمادگی برگزاری مسابقات حوزه مقاومت را داریم بزرگنمایی

سروش کج‌بافی رئیس هیئت هندبال استان خوزستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در رابطه با احداث سالن اختصاصی هندبال در این استان عنوان کرد: تقریبا از اردیبهشت امسال سالن تحویل هیئت هندبال داده شد و بلافاصله کار تعمیرات کف‌پوش، دیوارها، مشکلات برقی و ساختمانی را آغاز کردیم. انشاالله با آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور، این سالن را با حضور ریاست فدراسیون افتتاح خواهیم کرد تا پس از سال‌ها این مطالبه به حق هندبال استان خوزستان برآورده و خوزستان برای اولین بار صاحب خانه هندبال شود.

کج‌بافی در خصوص برگزاری رقابت‌های حوزه مقاومت نیز اظهار کرد: استان خوزستان در رابطه با پیشنهاد برگزاری مسابقات کشورهای حوزه مقاومت پیشتاز بود. باتوجه به این که استان خوزستان چه در بحث دفاع مقدس و چه در بحث محور مقاومت در بین استان‌های دیگر سراسر کشور پیشتاز بوده و همچنین تعداد زیادی شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس دارد و بیشترین سطح تعامل فرهنگی و ارتباطی را با کشورهای حوزه مقاومت دارد، ما درخواست برگزاری این رقابت‌ها را به فدراسیون هندبال دادیمم.

رئیس هیئت هندبال استان خوزستان اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تمایل دارد که میزبانی این مسابقات را داشته باشیم. ما در خوزستان آمادگی برگزاری این مسابقات را داریم، مانند سال گذشته که رقابت‌های بین‌المللی هندبال را برگزار کردیم. انشاالله بتوانیم میزبان این رویداد باشیم.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط