اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1090
مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا

زنگنه: این برد ثمره تلاش و همدلی بازیکنان و کادر فنی بود

بانوان

جمعه, 27 اسفند 1400 17:06

عضو تیم ملی هندبال دختران نوجوانان گفت: پیروزی مقابل قزاقستان به خاطر آنالیز کادر فنی و تلاش و همدلی بازیکنان بود.

زنگنه: این برد ثمره تلاش و همدلی بازیکنان و کادر فنی بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سبا زنگنه بعد از اولین بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان گفت: خدارا شکر امروز در اولین بازی توانستیم برنده از زمین بیرون بیایم. این پیروزی قطعا به خاطر آنالیز کادر فنی و تلاش و همدلی بازیکنان بود.


عضو تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: امیدوارم در بازی‌‌های آتی مقابل قزاقستان و هند نیز همینقدر با روحیه و جنگنده به میدان برویم و نتیجه رو به نفع خودم به پایان رسانیم. امروز بازی اول بود، اما خدا را شکر خیلی زود با جو سالن خود را وقف دادیم و بازی را بردیم.


وی گفت: این را هم باید اضافه کنم که ما فقط و فقط برای کسب سهمیه جهانی پا به میدان گذاشته‌ایم و تا آن کسب عنوان قهرمانی و سهمیه جهانی با روحیه جنگنده ادامه می‌دهین تا به هدف مان برسیم‌.


انتهای پیام

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط