اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2335

رییس کمیته داوران فدراسیون هندبال معرفی و گل مینا مشاور رییس در امور داوری شد

داوری

یکشنبه, 07 خرداد 1402 16:29

رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال معرفی شد.

رییس کمیته داوران فدراسیون هندبال معرفی و گل مینا مشاور رییس در امور داوری شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال برگزار شد. 

علیرضا پاکدل در این جلسه با تشکر از زحمات سرپرست کمیته داوران فدراسیون هندبال گفت: جناب آقای حسن گل مینا در مقطعی مسئولیت سرپرستی کمیته داوران را بر عهده گرفت و انصافا عملکرد بسیار خوبی با اعضای کمیته داشتند.

وی افزود:طی سال‌های اخیر می توانستیم در بحث استعدادیابی و استفاده از داوران جوان بهتر عمل کنیم. سرپرست کمیته داوران فدراسیون هندبال با همکارانشان این خلاء را با تربیت و پرورش و استفاده از داوران جوان پر کردند. در این حوزه نیز جوانگرایی شد و کمیته داوران با شهامت عمل کرد و به تعدادی از کوبل های داوری جوان قضاوت بازی‌های حساس لیگ را سپرد و به خوبی از این مرحله گذر کردیم. ان‌شاءالله در لیگ آینده چند کوبل داوری جوان و  قوی داریم که می‌توانند فضای داوری هندبال را عوض کنند و از این جهت صمیمانه تشکر می‌کنم.

پاکدل ادامه داد: جناب آقای محسن کرباسچی از سرمایه‌های داوری هندبال کشورمان هستند که سابقه قضاوت در المپیک، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و ... را در کارنامه کاری خود دارد و علاوه بر سابقه خوب در داوری، از دانش به روز برخوردار که انشالله بتوانند در بحث اجرا و تصدی کمیته هم همچون ایام قضاوت موفق باشند. 

رئیس فدراسیون هندبال با آرزوی موفقیت برای کرباسچی گفت: امیدوارم رئیس جدید کمیته داوران با برنامه‌ریزی دقیق در ادامه مسیر سرپرست این کمیته حرکت و از تمام ظرفیت‌های حوزه داوری هندبال برای پیشرفت روزافزون این حوزه بهره بگیرد. 

در پایان نیز پاکدل با اهدای لوح تقدیری از زحمات سرپرست کمیته داوران تقدیر و وی را به سمت مشاور امور داوری و عضو کمیته داوران منصوب و محسن کرباسچی را رسما به‌عنوان رئیس این کمیته معرفی کرد. 

محسن کرباسچی بازیکن سابق تیم‌های هندبال باشگاه فلات ایران، هما و استقلال اصفهان و بازیکن تیم منتخب المپیاد دانشگاه های کشور، داور درجه   A  بین المللی هندبال است که سابقه قضاوت در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک و فینال بازی‌های آسیایی دوحه قطر، بازی‌های آسیایی گوانگجو چین 2010 و رده‌بندی مسابقات المیپیک 2088 چین را در کارنامه دارد. 

وی همچنین حضور و قضاوت در 14 دوره مسابقات جام جهانی و مسابقات جهانی چک 2005، روسیه 2006، آلمان 2007، کرواسی 2009 و سوئد 2011، مسابقات سوپر گلاب باشگاه‌های جهان 2007 در مصر و 2010 در قطر، فینال باشگاه‌های آسیا در جده، فینال جوانان آسیا 2066 هیروشیما ژاپن، قهرمانی آسیا انتخابی جهانی 2011 لبنان، مسابقات باشگاه‌های آسیا 2005 اردن و چندین تورنمنت بین‌المللی دیگر را تجربه کرده است. 

کرباسچی همچنین ناظر فنی مسابقات نوجوانان و جوانان جهان در روسیه، بزرگسالان جهان در فرانسه، جوانان جهان در الجزایر، نوجوانان جهان در آلمان، جوانان جهان در مجارستان و اسپانیا را برعهده داشته است.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط