اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2696

رییس فدراسیون هندبال: عدم حضور سه ستاره تیم ملی هندبال در هانگژو، شوک بدی به تیم ما وارد کرد

آقایان گفت‌و‌گو

دوشنبه, 27 شهریور 1402 14:16

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال عدم حضور سه لژیونر در تیم ملی هندبال را شوک بدی برای تمام تیم دانست.

رییس فدراسیون هندبال: عدم حضور سه ستاره تیم ملی هندبال در هانگژو، شوک بدی به تیم ما وارد کرد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال امروز در جمع خبرنگاران در آخرین تمرین تیم ملی هندبال گفت: آخرین تمرین تیم ملی هندبال برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سالن فدراسیون هندبال بلافاصله پس از رای اعتماد از مجلس همزمان شد که امیدوارم حضور وی در عرصه ورزش کشور باعث خیر و برکت برای ورزش بخصوص برای هندبال شوند. 

وی با اعلام اینکه تیم ملی هندبال امشب عازم هانگژو می‌شود، افزود: 3 بازیکن کلیدی در جمع تیم ملی نیستند. پویا نوروزی‌نژاد که در بوندس لیگای آلمان بازی می‌کند و باشگاه اجازه حضور وی را نداد. همچنین سید علیرضا موسوی به دلیل مصدومیت به تیم نرسید. محمدرضا اورعی نیز علی‌رغم اینکه ابتدا باشگاه وی اعلام کرد با فدراسیون همکاری می‌کند، اما اجازه حضور این مهره کلیدی را نداد و تا این لحظه به نتیجه نهایی با این باشگاه رومانیایی نرسیدیم. 

پاکدل اضافه کرد: این عدم حضور ستاره‌ها و بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی، شوک بدی برای تیم بود و کار ما را سخت می‌کند در شرایطی که در گروه مرگ با عربستان و ژاپن همگروه هستیم. امیدواریم سایر بچه‌ها تلاش کنند و یک نتیجه خوب و همراه با یک بازی خوب به نمایش بگذاریم. 

وی درباره حمایت مالی فدراسیون‌ها از بازیکنان نیز گفت: در صورت کسب سکو خارج از مصوبه و پاداش‌های مصوب کمیته، حتما فدراسیون هندبال پاداشی برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت. 

رییس فدراسیون هندبال درباره مسابقات انتخابی المپیک نیز گفت: رقابت‌های انتخابی المپیک کار سختی است زیرا آسیا تنها یک سهمیه دارد و البته قطر، بحرین و ژاپن در سال‌های گذشته در المپیک ظاهر بودند و همچنین در مسابقات جهانی پرفروغ بودند پس کار بسیار سختی است اما هنوز سرمربی تیم ملی هندبال  به جمع‌بندی نهایی در خصوص برنامه حضور در این مسابقات نرسیده است.




تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط