اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3377

رییس فدراسیون هندبال: حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری، تاثیرگذاری بسیاری خواهد داشت

فدراسیون

چهارشنبه, 06 تیر 1403 10:21

رییس فدراسیون هندبال از اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران و جامعه هندبال دعوت کرد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

رییس فدراسیون هندبال: حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری، تاثیرگذاری بسیاری خواهد داشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، هشتم تیرماه، اظهار داشت: هشتم تیرماه روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است.

وی افزود: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراهش که خدمات مهم و اثرگذاری بویژه در حوزه ورزش انجام دادند، انتظار هست جامعه فهیم ورزش بخصوص خانواده هندبال روز جمعه حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشند تا بتوانیم در انتخاب رییس جمهور اصلح مشارکت داشته باشیم. 

پاکدل تصریح کرد: به هر شکل امروزه ورزش یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار کشور است و حضور جامعه ورزش و بخصوص خانواده هندبال در انتخاب رییس جمهور می‌تواند مطالبه‌گری این جامعه را از رییس‌جمهور آینده بسیار بیشتر کند. 

رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: امیدوارم حضور پرشوری پای صندوق‌های رای داشته باشیم و در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم. 

لازم به یادآوری است انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری روز جمعه، هشتم تیر، برگزار می‌شود.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط