اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2853

رییس فدراسیون بحرین: آمادگی کامل میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا را داریم/ قرعه کشی خوبی بود و تیم ها مساوی در گروه های چهارگانه تقسیم شدند

رئیس فدراسیون هندبال بحرین با بیان اینکه آماده میزبانی از مسابقات آسیایی هستیم، گفت: ایران تیم قدرتمندی است و قطعا می‌تواند یکی از تیم های راه یافته به مسابقات جهانی باشد.

رییس فدراسیون بحرین: آمادگی کامل میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا را داریم/ قرعه کشی خوبی بود و تیم ها مساوی در گروه های چهارگانه تقسیم شدند بزرگنمایی

علی عیسی، رییس فدراسیون هندبال بحرین در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال  در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قرعه کشی بسیار خوبی داشتیم و همه تیم ها خیلی خوب در گروه های چهارگانه توزیع شدند بنابراین تمام تیم ها از شانس خوبی برای کسب مجوز مسابقات جهانی برخوردارند.

وی ادامه داد: بحرین آماده میزبانی از رقابت های هندبال قهرمانی آسیاست و امیدوارم بتوانیم در این دوره میزبانی خوبی داشته باشیم.

علی عیسی درخصوص گروه بندی تیم ملی هندبال کشورمان نیز گفت: ایران تیم قدرتمندی است و شانس خوبی برای صعود دارد و اگر کمپ تمرینی خوب و بازی های تدارکاتی قبل از مسابقات داشته باشد قطعا می‌تواند یکی از تیم های راه یافته به مسابقات جهانی باشد.

وی در پایان در خصوص بازی های انتخابی المپیک پاریس و شکست بحرین مقابل ژاپن در فینال گفت: این شکست به این خاطر بود که بازی سختی مقابل قطر در نیمه نهایی داشتیم و از تیم ما انرژی زیادی گرفت، ضمن اینکه ما سه پرتاب پنالتی را از دست دادیم و  البته ژاپن هم تیم بهتری بود. امیدوارم بتوانیم این شکست را جبران کنیم و به قهرمانی مسابقات آسیایی دست یابیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط