اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1662

رونمایی از توپ رسمی مسابقات هندبال قهرمانی جهان / چسبندگی فوق‌العاده با امکان کنترل بهتر توپ

فدراسیون

شنبه, 16 مهر 1401 12:17

توپ رسمی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان رونمایی شد.

رونمایی از توپ رسمی مسابقات هندبال قهرمانی جهان / چسبندگی فوق‌العاده با امکان کنترل بهتر توپ بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از توپ رسمی این مسابقات رونمایی شد.


"مولتن" تولیدکننده رسمی توپ‌های بازی برای فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) از توپ X5000 جدید خود برای رقابت‌های قهرمانی جهان رونمایی کرد.


این توپ یک نسخه ویژه است که در طرح آن از رنگ‌های ملی دو کشور میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان یعنی لهستان و سوئد استفاده شده و در یک سمت سفید و قرمز برای کشور لهستان و در سمت دیگر رنگ‌های زرد و آبی برای کشور سوئد به کار برده شده است.


X5000 توپ رسمی تمامی مسابقات بین‌المللی هندبال است و بر اساس اعلام شرکت تولید کننده، این توپ با یک ماده عالی پوشیده شده که امکان چسبندگی فوق‌العاده‌ای را به آن می‌دهد و کنترل بهتری برای بازیکن ایجاد می‌کند. همچنین در ساختار این توپ از فوم نرم استفاده شده تا حس نرم‌تر و امکان راحت گرفتن توپ را برای بازیکن در راستای افزایش کیفیت بازی به وجود آورد.


شرکت ژاپنی مولتن که سال‌هاست با فدراسیون بین‌المللی هندبال فعالیت می‌کند در پنج دوره اخیر مسابقات قهرمانی جهان توپ رسمی این رویداد را ارائه کرده است و البته در تمامی مسابقات بین‌المللی تحت نظارت IHF از توپ‌های این برند استفاده می‌شود.


بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار خواهد شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط