اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 752

روز نخست تورنمنت بین‌المللی هندبال شوشتر/ یک پیروزی و یک شکست برای تیم‌های ملی ایران

مسابقات

جمعه, 24 دی 1400 22:17

نخستین روز تورنمنت بین‌المللی هندبال شوشتر با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

روز نخست تورنمنت بین‌المللی هندبال شوشتر/ یک پیروزی و یک شکست برای تیم‌های ملی ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در آغاز مسابقات هندبال بین‌المللی شوشتر دو دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های گرجستان و جوانان ایران حریفان خود را شکست دادند.


در نخستین دیدار امروز (جمعه) از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی نوجوانان ایران برابر گرجستان به میدان رفت که در پایان گرجستان با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ تیم ملی نوجوانان ایران را شکست داد. نیمه نخست این دیدار نیز ۱۰ -۹ به سود گرجستان به پایان رسید.


در دیگر دیدار امروز نیز تیم ملی جوانان ایران مقابل عراق صف آرایی کرد که در پایان ۶۰ دقیقه این تیم ملی جوانان کشورمان بود که توانست مقتدرانه با نتیجه ۳۱ بر ۱۴ پیروزی را از آن خود کند. نیمه نخست این دیدار نیز ۱۶ _ ۶ به سود ایران پایان یافت.


فردا (شنبه) در دومین روز این رقابت‌ها دو بازی برگزار می پ‌شود که از ساعت ۱۶ ازبکستان با عراق و از ساعت ۱۸:۳۰ نوجوانان ایران با جوانان ایران دیدار می‌کند.


مسابقات هندبال بین‌المللی شوشتر با حضور تیم‌های ملی هندبال نوجوانان ایران، جوانان ایران، گرجستان، ازبکستان و عراق تا ۲۸ دی ماه ادامه دارد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط