اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1545

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان / فاطمه مریخ: مقابل تیم میزبان برای پیروزی تلاش می‌کنیم

تیم‌های ملی

سه شنبه, 11 مرداد 1401 15:32

ملی‌پوش هندبال ایران پس از صدرنشینی در میان برترین گلزنان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان از تلاش برای پیروزی مقابل میزبان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در برابر مقدونیه شمالی بتوانیم پیروز میدان باشیم.

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان / فاطمه مریخ: مقابل تیم میزبان برای پیروزی تلاش می‌کنیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه مریخ در خصوص دو دیدار ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان اظهار کرد: پیروزی برابر تیم ازبکستان را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم و البته در برابر سنگال هم بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم.


وی افزود: پیش از مصاف با سنگال تصور می‌کردیم بازی بسیار دشواری داریم اما به خوبی برابر این تیم بازی کردیم و موفق شدیم با اختلاف پیروز میدان باشیم. در برابر مقدونیه شمالی میزبان مسابقات هم بازی دشواری داریم و همه تلاش ما پیروزی برابر این تیم اروپایی است.


مریخ در مورد موفقیت تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر جهان نیز اظهار کرد: اتفاق بسیار خوبی برای هندبال ایران بود و ما توانستیم برای اولین بار به جمع برترین‌های جهان صعود کنیم.


 ملی‌پوش هندبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: تجربه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان تجربه خوبی برای من بود و بسیار خوشحالم که توانستم برای تیم ملی کشور موثر باشم. 


تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط