اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 808

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا / محمدرضا اورعی: تاکتیک‌های مانوئل را به خوبی در زمین پیاده نمودیم

فدراسیون

پنجشنبه, 30 دی 1400 22:52

ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید با وجود جو سنگین سالن، بازیکنان ایران تاکتیک‌های مانوئل را به خوبی در زمین پیاده نموند و موفق به کسب پیروزی مقابل عربستان شدند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا / محمدرضا اورعی: تاکتیک‌های مانوئل را به خوبی در زمین پیاده نمودیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا اورعی ملی‌پوش هندبال پس از پیروزی تیم ملی مقابل میزبان رقابت‌ها گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم، بازی سختی بود و جو سالن ما را اذیت می کرد و حتی در جاهایی هم داوری علیه تیم ما بود.

 

او در ادامه گفت: خدا را شکر که سوار بازی شدیم و دستورات مانوئل را اجرا کردیم و فاصله امتیازی خوبی را با حریف ایجاد کردیم و برنده از زمین بیرون آمدیم.

 

اورعی درباره مرحله بعدی این رقابت ها عنوان کرد: نظری ندارم و باید از جو این بازی بیرون بیاییم. باید پله به پله پیش برویم و امیدوارم سهمیه جهانی را کسب کنیم و اگر قسمت مان باشد مدال هم خواهیم آورد.

 

تیم ملی هندبال کشورمان امروز موفق در زمین عربستان، حریفش را با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ شکست داده و پیروزی دلپذیری را در خاک حریف به دست بیاورد.

 

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط