اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 809

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا / محمد غلامی: برای پیروزی مقابل عربستان یک‌دل شده بودیم

فدراسیون

پنجشنبه, 30 دی 1400 23:11

ملی پوش هندبال ایران می‌گوید تمامی اعضای تیم ملی یک‌دل شده بودند که مقابل عربستان به پیروزی دست یابند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا / محمد غلامی: برای پیروزی مقابل عربستان یک‌دل شده بودیم بزرگنمایی

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمد غلامی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان و صعود به مرحله دوم به عنوان صدرنشین درمورد مصدومیتش در این مسابقه اظهار داشت: مصدومیت بخشی از ورزش است و من روزهای بدتر از این را تجربه کرده‌ام. خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد و زخم کوچکی روی بینی‌ام ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: قبل از بازی با عربستان یکدل شده بودیم که در این مسابقه به پیروزی برسیم. در نیمه نخست کمی احساسی کار کردیم. بین دو نیمه صحبت‌هایی در رختکن انجام شد و توانستیم شرایط را تغییر داده و برنده بازی شویم. پیروزی بر عربستان در خاک خودش بسیار لذت‌بخش است.

 

ملی‌پوش هندبال کشورمان درمورد جو ایجاد شده در سالن، خاطرنشان کرد: جو سنگینی ایجاد شده بود، اما خدا را شکر تماشاگران نتوانستند تاثیری زیادی روی تیم ما بگذارند. ما شناخت خوبی از حریف داشتیم و توانستیم به خواسته‌های خود دست پیدا کنیم. در نهایت نمی‌توان به راحتی از عملکرد خوب سیاوشی هم گذشت که فوق العاده درخشان ظاهر شد و کمک زیادی به دفاع تیم کرد.

 

غلامی گفت: امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی‌مان که کسب سهمیه جهانی است دست پیدا کنیم و نیم نگاهی هم به کسب سکوی آسیایی داریم. خیال همه راحت باشد و حالم خوب است و در بازی بعدی هم در کنار بازیکنان خواهم بود.

 

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط