اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 806

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا / سجاد استکی: نمایش خوبی داشتیم و عربستان را در برابر هوادارانش شکست دادیم

فدراسیون

پنجشنبه, 30 دی 1400 21:52

ملی پوش هندبال ایران می‌گوید نمایش خوب بازیکنان در زمین و عملکرد عالی در نیمه دوم سبب شد تا عربستان میزبان در برابر هوادارانش شکست بخورد.

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا / سجاد استکی: نمایش خوبی داشتیم و عربستان را در برابر هوادارانش شکست دادیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سجاد استکی پس از پیروزی مقابل عربستان در مورد این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود، در نیمه اول کمی بازی را ضعیف شروع کردیم. برخی از بازیکنان نخستین تجربه خود را در چنین جوی پشت سر می‌گذاشتند، اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم مسابقه را کنترل کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم و سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کنیم.

 

وی در خصوص جو سالن و حضور پرشور هواداران عربستانی، عنوان کرد: جو سالن مثل گذشته سنگین نبود و به دلیل کرونا نیمی از سالن پر بود، اما بازهم کمی ما را اذیت کردند. تماشاگران حاضر در سالن خیلی دوست داشتند که ما شکست بخوریم، اما خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم.

ملی پوش هندبال کشورمان عنوان کرد: در نیمه دوم بازیکنانی که کم تجربه بودند توانستند خود را با جو سالن هماهنگ کنند و نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت به پیروزی رسیدیم. پله پله پیش خواهیم رفت. فکر می‌کنم بازی اول ما با عراق باشد، اما بازی به بازی جلو خواهیم رفت تا به هدف مان برسیم.

 

 

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط