اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1138

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران / سرمربی تیم نوجوانان افغانستان: بازیکنان ما روز به روز در حال بهبودی هستند

فدراسیون ساحلی

جمعه, 05 فروردین 1401 12:52

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی افغانستان گفت: بازیکنان ما تنها ۲۰ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و روز به روز در حال بهبودی هستند.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران / سرمربی تیم نوجوانان افغانستان: بازیکنان ما روز به روز در حال بهبودی هستند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی فراهانی سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی افغانستان پس از شکست تیمش در مقابل پاکستان گفت: بازیکنان ما تنها ۲۰ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و روز به روز در حال بهبودی هستند.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پاکستان تیم بسیار قدرتمندی است، بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ما از این روند بسیار راضی هستیم و از حمایت‌های فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، ریاست فدراسیون و جناب آقای نکویی مسئول هندبال ساحلی ایران متشکریم و موفقیت خود را به آنان مدیون می‌دانیم.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی افغانستان درباره پیش‌بینی جایگاه تیمش در این دوره از مسابقات گفت: حضور ما تنها به منزله‌ شرکت در مسابقات بود. تمامی دست اندرکاران و عزیزانی که بازی‌های تیم افغانستان را دیدند بر این موضوع واقف‌ هستند که بازیکنان ما پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.


فراهانی در پایان صحبت‌هایش در خصوص جمع‌بندی وضعیت تیمش گفت: بازی ما با تیم ملی هند مشخص می‌کند که جایگاه پنجم و یا ششم از آن ما خواهد شد. البته باید اشاره داشت که بازیکنان هند هندبالیست‌های سالنی حرفه‌ای هستند؛ بازیکنان ما نه بازیکن سالنی بوده‌اند و نه ساحلی، اما اکنون هندبال ساحلی را خوب بازی می‌کنند.

اخبار مرتبط