اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1165

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران /سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود

فدراسیون ساحلی

دوشنبه, 08 فروردین 1401 16:01

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران، انگیزه و خواست بازیکنان را مهمترین عوامل پیروزی در بازی فینال می داند.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران /سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل پاکستان گفت: بازی امروز ما با پاکستان در حکم فینال مسابقات بود و دیدار فینال همیشه حساسیت‌های خاص خود را داراست.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران، پس از ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان تیم خود اضافه کرد: تیم پاکستان یکی از تیم‌های ریشه‌دار در هندبال ساحلی آسیا است.


وی افزود: به اعضای تیم و فدراسیون هندبال پاکستان بابت اعزام بهترین و بامهارت‌ترین بازیکنان به مسابقات تبریک عرض می‌کنم. ما تیم پاکستان را تحلیل کرده بودیم و به خوبی توانستیم تاکتیک‌های حمله و دفاع خود را به پاکستان دیکته کنیم.


وی افزود: انگیزه و خواست بازیکنان مهمترین عوامل پیروزی ما در بازی فینال بود. بازیکنان ما همواره به دنبال دستیابی به بهترین‌ها هستند.


قشقایی‌راد در خصوص پیش‌بینی جایگاه تیم‌ملی ایران در مسابقات گفت: پس از عهده‌دار شدن مسئولیت تیم توسط من و همکارانم، ما برنامه‌ای ۶ - ۸ ساله برای تیم تدارک دیده بودیم، این‌که تیم پس از حضور در مسابقات آسیایی، مجوز حضور در بازی‌های جهانی را کسب کند، سپس دستیابی به المپیک جوانان و در نهایت کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی نیویورک سر لوحه برنامه ما بوده است.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: من از ابتدای امر می‌دانستم که تیم ما در فینال آسیا حضور خواهند داشت و به قهرمانی آسیا خواهند رسید و جزو ۴ تیم برتر دنیا خواهد بود. امیدوارم بتوانیم برنامه را به بهترین نحو پیش ببریم و آمادگی بهتری برای مسابقات جهانی داشته باشیم و بتوانیم به درجه‌ای لیاقت آن را داریم دست یابیم.

اخبار مرتبط