اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1151

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران / سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران: آنالیز دقیق تیم حریف عامل پیروزی ما بود

فدراسیون ساحلی

شنبه, 06 فروردین 1401 13:45

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران می‌گوید: تحلیل دقیق از قطر مهمترین عامل پیروزی شاگردانش در دیدار حساس امروز بود.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران / سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران: آنالیز دقیق تیم حریف عامل پیروزی ما بود بزرگنمایی


به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل قطر گفت: دیدار امروز حکم انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2022  به میزبانی یونان را داشت که ما توانستیم تیم ریشه‌دار قطر را ببریم.


وی در این رابطه اضافه کرد: قطر سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را در ورزش هندبال داشته و تیم بزرگسالان آن‌ها سال‌هاست که قهرمان آسیا است.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران خاطر نشان کرد: ما تیم قطر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان ما با انگیزه و قدرت بالا برای قطعی نمودن کسب سهمیه جهانی و قهرمانی در آسیا تلاش کردند.


وی همچنین در خصوص بازی بعدی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران تأکید کرد: امیدواریم در بازی بعدی مقابل پاکستان هم بتوانیم همین روند رو به پیشرفت را داشته باشیم. قطر تیم بسیار قد‌رتمندی بود و توانستیم بر این تیم پیروز شویم.


قشقایی‌راد در پایان صحبت‌های خود افزود: با توجه به تمرکز و تلاشی که در روزهای گذشته و اردوهای تدارکاتی داشتیم، توانستیم تحلیل و بازی خوبی داشته باشیم. برای این برد به بازیکنان تیم، کادر فنی و عوامل فدراسیون تبریک و دست‌مریزاد می‌گویم.

اخبار مرتبط