اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1123

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران /سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر: تجربه‌ چنین مسابقاتی را نداشتیم

فدراسیون ساحلی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 18:07

خالد حسن سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر گفت: ما قدم به قدم سعی داریم شرایط و عملکرد تیم را بهتر کنیم؛ زیرا ما تجربه‌ چنین مسابقاتی را نداشتیم.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران /سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر: تجربه‌ چنین مسابقاتی را نداشتیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خالد حسن سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر پس از پیروزی تیمش در مقابل پاکستان گفت: بازی با پاکستان برای ما بسیار حائز اهمیت بود. هرچند دیروز بازی را در مقابل اردن واگذار کردیم؛ اما ما قدم به قدم سعی داریم شرایط و عملکرد تیم را بهتر کنیم؛ زیرا ما تجربه‌ چنین مسابقاتی را نداشتیم و این دومین تجربه تیم ما بود.


وی اظهار کرد: تیم هندبال ساحلی پاکستان تیم خوبی است و برای ما قابل احترام است. پاکستان یکی از قطب‌های هندبال ساحلی آسیا در طول سالیان بوده و از بازیکنانم بابت این برد تشکر می‌کنم.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر افزود: تیم پاکستان تیم خوبی است ولی نتوانست رقابت امروز را به پیروزی برساند. امیدوار بودیم با امتیاز ۲ بر ۰ بتوانیم پیروز شویم ولی باز هم خدا را شاکریم.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط