اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1140

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران / سرمربی تیم ملی قطر: بازی با تیم ملی ایران برای ما بسیار سخت خواهد بود

فدراسیون ساحلی

جمعه, 05 فروردین 1401 16:36

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر گفت: ما دو بازی دیگر مقابل ایران و افغانستان داریم. بازی با افغانستان برای ما آسان و بازی با تیم ملی ایران برای ما بسیار سخت خواهد بود.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران / سرمربی تیم ملی قطر: بازی با تیم ملی ایران برای ما بسیار سخت خواهد بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خالد حسن سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر پس از پیروزی تیمش در مقابل هند گفت: این بازی برای ما بسیار آسان بود و ما را برای مسابقه با ایران آماده‌تر می‌کند. من فکر می‌کنم ما در هر مسابقه پله‌پله در حال بهبودی هستیم. وضعیت تیم ما در هر دیدار رو به پیشرفت است و در حال کسب تجربه‌های بیشتر هستیم.


خالد حسن در خصوص دیدارهای پیش روی تیمش گفت: ما دو بازی دیگر مقابل ایران و افغانستان داریم. بازی با افغانستان برای ما آسان، و بازی با تیم ملی ایران برای ما بسیار سخت خواهد بود.


سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی قطر درباره‌ی روند پیشرفت تیمش در جریان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تهران گفت: ما تقریباً در حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم. با توجه به اینکه بازیکنان ما تنها دو هفته فرصت تمرین تخصصی هندبال ساحلی داشتند و تنها دو بازی دوستانه قبل از ورود به مسابقات ایران را داشتیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: همه‌ تیم‌ها نوجوان هستند و این رده‌بندی سنی باعث استرس بازیکنان ما شده اما تلاش داریم روحیه رقابت و جنگندگی را در آنان تقویت کنیم.

اخبار مرتبط