اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1113

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران /سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی قطر: امیدوارم این دوره نیز قهرمان شویم

فدراسیون ساحلی

سه شنبه, 02 فروردین 1401 18:11

سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی قطر با اشاره پنج دوره قهرمانی در این مسابقات افزود: امیدوارم این دوره نیز ششمین قهرمانی خود را کسب کنیم.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا _ ایران /سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی قطر: امیدوارم این دوره نیز قهرمان شویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خالد حسن سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی قطر پس از پیروزی در مقابل فیلیپین گفت: در ابتدا عنوان می‌کنم که از اولین سفرم به تهران بسیار خوشحالم. تیم هندبال ساحلی ایران بسیار قوی است و از این بابت هم بسیار خوشنودیم.

خالد حسن ادامه داد: بر هیچکس پوشیده نیست که قطر پنج دوره قهرمان این مسابقات بوده و امیدوارم این دوره نیز ششمین قهرمانی خود را کسب کنیم. تنها مشکل ما وقفه بین مسابقه به دلیل شرایط جوی بود و اینکه مجبور شدیم دوبار مسابقه بدهیم.

وی در خصوص تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان گفت: در بین تیم‌های نوجوانان دو تیم ایران و پاکستان تمرین‌کرده و آماده بودند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. این دو تیم همچنین تجربه خوبی در هندبال ساحلی داشتند.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی قطر افزود: تیم اردن نیز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. اردن حدود سه سال است که مشغول آماده‌سازی تیم نوجوانان برای این رقابت‌ها بوده؛ اما تیم نوجوانان ما تجربه زیادی نداشت و همین باعث شد امروز بازی خوبی با اردن نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان قطر در پایان افزود: همه چیز در میزبانی ایران خوب بود. فقط شرایط ناگهانی آب و هوایی خیلی بد شد که طبیعی بود و در نهایت میزبانی ایران برای ما بسیار عالی بود؛ و من برای تمامی تیم‌های ملی آرزوی موفقیت دارم.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط