اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1629

رقابت‌های هندبال بانوان امیدهای کشور / مشخص شدن چهره ۴ تیم نهایی

بانوان

پنجشنبه, 10 شهریور 1401 11:38

چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های هندبال امید بانوان کشور در شهرکرد مشخص شد.

رقابت‌های هندبال بانوان امیدهای کشور / مشخص شدن چهره ۴ تیم نهایی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در دیدار اول از روز چهارم این مسابقات تیم یکتا افروز البرز توانست با نتیجه بسیار نزدیک ۲۹ بر ۲۸ برابر تیم نام آوران پویای تهران پیروز میدان شود و به عنوان اولین تیم صعود کننده خود را مطرح سازد.


در دیدار دوم، تیم‌های عمارت مسعود سنندج و ملایر به مصاف هم رفتند و در پایان دختران هندبالیست ملایری با نتیجه ۳۷ بر ۲۵ از سد تیم حریف عبور کردند و با قدرت تمام به مرحله بعد راه یافتند.


تیم امید دلفان لرستان و هیئت هندبال قم نیز، با یکدیگر به رقابت پرداختند و این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود تیم امید دلفان لرستان پایان یافت تا نماینده لرستان به عنوان سومین تیم، به مرحله نیمه نهایی راه یابد..


در بازی آخر دختران چمران لارستان با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ از سد تیم میزبان (چهارمحال و بختیاری) عبور کردند و گوی سبقت را در شهرکرد از تیم استان ربودند تا در مرحله نیمه نهایی به ۳ تیم صعود کننده قبلی بپیوندند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط