اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 562

رقابت‌های هشت‌جانبه نوجوانان/ چهره تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی مشخص شد

مسابقات

سه شنبه, 16 آذر 1400 22:38

تیم‌های هندبال فرزابام، قزوین، فولاد مبارکه سپاهان و زغال‌سنگ طبس به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های هشت جانبه هندبال نوجوانان کشور صعود کردند.

رقابت‌های هشت‌جانبه نوجوانان/ چهره تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی مشخص شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در سومین روز مسابقات هندبال هشت جانبه رده سنی نوجوانان به میزبانی استان اصفهان امروز (سه شنبه) ۴ بازی برگزار شد که طی آن فرزابام خائیز دهدشت، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس و تیم هندبال قزوین بر حریفان خود پیروز شدند.

در رقابت‌های فرازبام خائیز دهدشت ۳۲-۲۵ ذوب‌آهن را شکست داد، فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه ۲۸-۲۴ بر تیم قروه درگزین همدان پیروز شد، زغال‌سنگ طبس ۲۸-۱۸ اسپاد بابل را شکست داد و تیم هندبال قزوین ۳۳ بر ۳۲ پارس شهرکرد را برد.

با توجه به امتیازات فردا (چهارشنبه) در آخرین روز برگزاری این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی 2 بازی برگزار می‌شود که طی آن فرازبام خائیز دهدشت با تیم هندبال قزوین و فولاد سپاهان اصفهان و زغال‌سنگ طبس رودررو می‌شوند تا چهره تیم‌های راه یافته به مسابقه فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

این مسابقات که به منظور پشتوانه‌سازی و به ویژه شناسایی بازیکنان مستعد جهت حضور در تیم ملی هندبال از ۱۳ آذر ماه آغاز شده، فردا ۱۷ آذر ماه با معرفی قهرمان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام


آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط