اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 514

رقابت‌های قهرمانی جهان / مصاف بانوان ایران برابر قهرمان جهان و المپیک در دومین دیدار

بانوان

شنبه, 13 آذر 1400 22:47

دومین دیدار تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل نروژ برگزاری می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی جهان / مصاف بانوان ایران برابر قهرمان جهان و المپیک در دومین دیدار بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی زنان جهان در اسپانیا روزیکشنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۲۳ به وقت ایران به مصاف تیم ملی نروژ خواهد رفت.

بانوان ایران در نخستین تجربه جهانی خود در اولین دیدار مقابل رومانی قرار گرفتند و در پایان بازی را به این تیم واگذار کردند.
مینا وطن پرست با شش گل زده و مریم یوسفی، صونا بیداد، الناز قاسمی، بهار ایزدگشب و عطیه شهسواری هرکدام با یک گل زده در بازی مقابل رومانی موفق شدند دروازه این تیم را باز کنند.

بانوان ایران در حالی یکشنبه شب برابر نروژ صف‌آرایی می‌کنند نروژی‌ها چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان همواره جز مدعیان اصلی هندبال اروپا و جهان هستند.

تیم ملی هندبال زنان نروژ که در کارنامه خود دو طلا، دو نقره و سه برنز بازی‌های المپیک، سه قهرمانی و چهار نایب قهرمانی جهان و همچنین هشت قهرمانی اروپا را دارند تابستان امسال مدال برنز المپیک توکیو را کسب کرد.

ترکیب تیم ملی نروژ که همگی از ستارگان مطرح هندبال دنیا هستند متشکل از نفراتی است که هم‌اکنون در قاره سبز به عنوان ارکان اصلی تیم‌های باشگاهی خود مطرح هستند.

تیم ملی هندبال بانوان نروژ غالبا از باشگاه گیور آئودی مجارستان به عنوان برترین باشگاه هندبال زنان جهان هستند و در دیدار نخست خود در رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی قزاقستان را با نتیجه ۴۶_۱۸ شکست دادند.

سیلجه سولبرگ در درون دروازه، کاملیا هررم در گوش چپ، استینه افتدال در پست پخش، ورونیکا کریستیانسن در پست بغل چپ و کاری داله در نقش خط زن  استخوان بندی تیم ملی نروژ را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط