اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2974

رقابت سپاهان و سنگ آهن بافق برای قهرمانی در لیگ آیندگان دختر

بانوان

شنبه, 02 دی 1402 15:48

تیم‌های سپاهان و سنگ آهن بافق با پیروزی برابر حریفان خود 6 امتیازی شدند تا فردا رقابت حساسی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ آیندگان داشته باشند.

رقابت سپاهان و سنگ آهن بافق برای قهرمانی در لیگ آیندگان دختر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امروز در چهارمین روز برگزاری مسابقات دور نهایی لیگ آیندگان دختر فولاد سپاهان، سنگ آهن بافق و غدیر ملایر مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. 

نتایج مسابقات امروز به این شرح است:

شهدای رزکان البرز ۱۵ – ۲۵ غدیر ملایر

فولاد سپاهان اصفهان ۳۲ - ۲۱ شهرداری شهر بابک

نفت و گاز گچساران ۲۹ – ۳۰ سنگ آهن بافق


با این نتایج تیم های فولاد سپاهان و سنگ آهن بافق با 3 پیروزی، 6 امتیازی شدند و فردا در آخرین روز برگزاری این رقابت‌ها  رقابت حساسی با یکدیگر برای تعیین قهرمان خواهند داشت. همچنین تیم‌های غدیر ملایر، شهرداری شهر بابک و شهدای رزکان البرز نیز با 4 امتیاز رقابت حساسی خواهند داشت.  

برنامه دیدارهای آخرین روز مرحله نهایی لیگ آیندگان دختر به این ترتیب است: 

یکشنبه – 3 دی 1402:

شهدای رزکان البرز – شهرداری شهر بابک

سنگ آهن بافق – فولاد سپاهان اصفهان

نفت و گاز گچساران - غدیر ملایر

مسابقات مرحله نهایی لیگ آیندگان دختر که از ۲۹ آذر به میزبانی گچساران آعاز شده، فردا با معرفی قهرمان به کار خود پایان می‌دهد. 

لازم به ذکر است مسابقات مرحله نهایی لیگ آیندگان بصورت دوره‌ای برگزار و تیم‌های اول تا سوم براساس امتیازات کسب شده معرفی می‌شوند.


مسابقات هندبال نوجوانان دختران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط