اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2740
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو؛

رضا یادگاری: بحرین یکی از بهترین تیم‌های بازی‌های آسیایی است

آقایان گفت‌و‌گو

شنبه, 08 مهر 1402 12:02

لژیونر هندبال ایران ابراز امیدواری کرد با پیروزی برابر کره جنوبی به دور نیمه نهایی مسابقات هانگژو صعود کنیم.

رضا یادگاری: بحرین یکی از بهترین تیم‌های بازی‌های آسیایی است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، رضا یادگاری لژیونر هندبال ایران در پایان دیدار تیم‌ملی کشورمان با بحرین اظهار کرد: مسابقات هانگژو سطح بالایی دارد و تیم‌ها هماهنگ هستند. تیم ما ناقص است و خیلی از لژیونر‌ها را نداریم. 

وی با بیان اینکه امروز هم شروع خوبی داشتیم و امیدواریم در بازی بعدی هم جبران کنیم، افزود: بحرین یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌های آسیایی است ولی ما هنوز هم شانس صعود داریم. 

یادگاری ادامه داد: فردا اگر بازی خوبی را مقابل کره‌جنوبی انجام بدهیم و با چند اختلاف بیشتر برنده باشیم، می‌توانیم به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال ایران امروز در دومین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو برابر بحرین، این دیدار را با نتیجه 20-29 واگذار کرد.



تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط