اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3011

رضا عزتی: اردوی عمان بسیار موثر بود و در مسکو به مرز آمادگی می‌رسیم/ عملکردم در بحرین به مراتب بهتر خواهد بود

آقایان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 14 دی 1402 17:12

بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: امیدوارم در مسابقه قهرمانی آسیا بازی‌های بهتری از مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس به نمایش بگذارم.

رضا عزتی: اردوی عمان بسیار موثر بود و در مسکو به مرز آمادگی می‌رسیم/ عملکردم در بحرین به مراتب بهتر خواهد بود بزرگنمایی

رضا عزتی، بازیکن تیم ملی هندبال ایران پیش از عزیمت به مسکو برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: یک ماه است در اردوی تیم ملی به سر می بریم و قرار است در تورنمنت مسکو شرکت کنیم. شرایط آمادگی خوبی داریم و به آن چه کادر فنی خواسته، رسیدیم.

وی در خصوص اردوی عمان هم افزود: اردوی عمان بسیار موثر بود چون تیم ملی به بازی دوستانه نیاز دارد بخاطر اینکه بازیکن در جو مسابقه قرار می‌گیرد و این امر در روند آماده سازی بازیکن مثمر ثمر است.

عزتی که در مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس چهره درخشان تیم ملی بود و بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت، گفت: هر مسابقه‌ای که به پایان می‌رسد سعی می‌کنم آن را فراموش کنم تا برای بازی بعدی آماده شوم. امیدوارم در مسابقه قهرمانی آسیا بازی‌های بهتری از خود به نمایش بگذارم.

اخبار مرتبط