اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2767

رده‌بندی تیم‌های لیگ آیندگان دختر با پایان مسابقات دور رفت

بانوان مسابقات

شنبه, 22 مهر 1402 11:12

با پایان مسابقات دور رفت لیگ آیندگان دختر، رده‌بندی تیم‌ها مشخص شد.

رده‌بندی تیم‌های لیگ آیندگان دختر با پایان مسابقات دور رفت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روز گذشته با برگزاری سه دیدار، مسابقات دور رفت لیگ هندبال نوجوانان دختر به پایان رسید که طی آن این نتایج به دست آمد: 

شهدای رزکان البرز 20 – 20 اساطیر شرق مشهد

نفت و گاز گچساران 29 – 14 وارنا کرمانشاه 

هیات هندبال کیش 9 – 31 غدیر ملایر


بر این اساس با پایان دور رفت، رده‌بندی تیم های شرکت‌کننده در این مسابقات مشخص شد که در گروه A فولاد مبارکه سپاهان با 4 امتیاز صدرنشین است، شهدای رزکان البرز با یک امتیاز و تفاضل گل 12_ و اساطیر شرق مشهد با همین امتیاز و تفاضل گل 18_ جایگاه‌های دوم و سوم این گروه را در اختیار دارند. 

در گروه B سنگ آهن بافق با 6، شهرداری شهر بابک با 4 و شهید چمران لارستان با 2 امتیاز در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند و خشت سبز همدان بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. 

در گروه C غدیر ملایر با 6 امتیاز در صدر این گروه ایستاده است و تیم‌های نفت و گاز گچساران با 4، هیات هندبال کیش با 2 و وارنا کرمانشاه بدون امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند. 

لازم به ذکر است پس از برگزاری مسابقات دور برگشت دو تیم از هر گروه به مرحله بعدی لیگ آیندگان صعود خواهند کرد. مسابقات دور برگشت 16 تا 19 آبان ماه برگزار می‌شود. 


مسابقات هندبال نوجوانان دختران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط