اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2756
با پایان دور رفت؛

رده‌بندی 4 گروه لیگ آیندگان در بخش پسران مشخص شد

آقایان مسابقات

یکشنبه, 16 مهر 1402 10:02

دور رفت مسابقات هندبال لیگ آیندگان پسر به پایان رسید.

رده‌بندی 4 گروه لیگ آیندگان در بخش پسران مشخص شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دور رفت مسابقات هندبال لیگ آیندگان پسر به پایان رسید و رده‌بندی گروه‌های A،  B، C و D مشخص شد. 

بر این اساس در آخرین روز برگزاری این مسابقات 4 دیدار برگزار شد که طی آن این نتایج به دست آمد:

مقاومت سپاه سیدالهشدا (ع) تهران 32 – 25 پرواز هوانیروز

شهید شاملی کازرون 21 – 31 صنعت مس کرمان  

هیات هندبال سرخس 36 – 18 هیات هندبال ایلام 

پیشگامان یزد 39 – 34 هیات هندبال قزوین


با پایان دور رفت این مسابقات و در گروه A بوشهر پارس 5 امتیازی است و در صدر این گروه قرار دارد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد 4، سیمرغ مازندران 3 و نفت و گاز گچساران بدون امتیاز هستند. 

فراز بام خائیز دهدشت با 8 امتیاز در صدر گروه B جای گرفته و مقاومت سپاه سیدالهشدا (ع) تهران با 6، پرواز هوانیروز و صنعت مس کرمان با 3 و شهید شاملی کازرون بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

در گروه C فولاد سپاهان با 8 امتیاز صدرنشین است. هیات هندبال سرخس 5 امتیاز دارد و در رده دوم جای گرفته و پیشگامان یزد با 4 و هیات هندبال قزوین با 2 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند. هیات هندبال ایلام نیز بدون امتیاز است.

در گروه D نیز سنگ آهن بافق 8 امتیازی و صدرنشین است. پارس پویان بهبهان با 6 امتیاز، زغال سنگ طبس با 4، شهرداری شیروان با 2 و هیات هندبال زنجان بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند.  


مسابقات هندبال نوجوانان پسران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط