اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3010

رحیمی‌زاده: ۲۰ بازیکن راهی مسکو شدیم/ نباید چین را دست کم بگیریم

آقایان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 14 دی 1402 17:09

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان کره‌جنوبی را حریف همیشگی و قدرتمند تیم ملی در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دانست و گفت: نباید چین را حریف دست و پا بسته‌ای بدانیم.

رحیمی‌زاده: ۲۰ بازیکن راهی مسکو شدیم/ نباید چین را دست کم بگیریم بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان قبل از عزیمت به مسکو برای حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: در اردوی چهارم به سر می‌بریم و امیدوارم به حداکثر مرز آمادگی و جمع‌بندی کامل برسیم.

وی با اشاره به تورنمنت هندبال روسیه نیز افزود: تیم بصورت کامل و با 20 بازیکن راهی مسکو می‌شود. در این تورنمنت حریفان خوبی داریم. روسیه جزو تیم‌های مدعی اروپا بود و در هر صورت امیدوارم تورنمنت خوبی برای تیم ملی هندبال کشورمان باشد.

رحیمی‌زاده بیان داشت: دومین اردوی ما در عمان بود و چند بازی داشتیم که بسیار به تیم کمک کرد تا به بازیکنانی که در نقشه‌های تاکتیکی تیم نقش دارند، برسیم. در آن اردو حتی لژیونرها به تیم پیوستند و اردوی بسیار فشرده‌ای بود. در هر حال از این اردو بسیار رضایت دارم.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در ادامه با اشاره به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مسابقات جهانی از 5 به 4 تیم کاهش پیدا کرده و همین امر کار را برای همه تیم‌ها بسیار سخت کرده است چون در هر گروه یک یا دو تیم مدعی هستند. در گروه ما هم نباید چین را حریف دست و پا بسته ای بدانیم و البته حریف همیشگی و قدر ما کره‌جنوبی است. اگر روز خوبی داشته باشیم و بتوانیم به‌عنوان سرگروه از گروه بالا بیاییم، این امر می‌تواند در روند پیشرفت تیم خیلی موثر باشد. من فکر می‌کنم هشت تیم برتر دور دوم این مسابقات عربستان، کره‌جنوبی، قطر، بحرین، کویت، ژاپن و حتی عراق به اضافه تیم ملی هندبال ایران هستند.

اخبار مرتبط