اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 934

رحیمی‌زاده: می‌دانستیم بازی سنگینی در پیش داریم/ طبس بسیار خوب کار کرد

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 01 اسفند 1400 14:43

سرمربی فولاد سپاهان اصفهان نتیجه عادلانه بازی امروز تیمش مقابل طبس را مساوی دانست.

رحیمی‌زاده: می‌دانستیم بازی سنگینی در پیش داریم/ طبس بسیار خوب کار کرد بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده سرمربی فولاد سپاهان اصفهان پس از پیروزی نزدیک مقابل زغال سنگ طبس در رقابت های لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: ما پیش‌بینی بازی بسیار ‌سنگین را کرده بودیم. تیم طبس خوب و منسجم و از نیرو و امکانات خوبی برخوردار است.


وی افزود: با بازیکنان صحبت کرده بودیم و می‌دانستیم که امروز بازی بسیار سنگینی در پیش داریم چون تیم‌ طبس بازی قبل خودش را هم واگذار کرده بود و براساس جدول اگر از ابتدا بازنده وارد میدان مسابقه امروز می‌شد از سکو جا می‌ماند. 


رحیمی‌زاده ادامه داد: به تیم طبس تبریک می‌گویم زیرا بسیار خوب در مقابل ما بازی کردند و می‌توانستند برنده بازی باشند اما در لحظات آخر شانس با ما یار بود و دقیقا هندبال همین ‌است: در لحظه نتیجه تعیین می‌شود. هر چند نتیجه بهتر بازی این بود که مساوی باشد‌ تا هر دو تیم به حق خود برسند.


یادآور می‌شود فولاد سپاهان اصفهان در دیداری زیبا و جذاب با نتیجه 28 بر 27 زغال سنگ طبس را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط