اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2590
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

رحیمی زاده: مقابل عربستان خطای تیمی زبادی داشتیم/ ان شاءالله فردا با برد مقابل آلمان به مرحله بعد صعود کنیم

گفت‌و‌گو

دوشنبه, 16 مرداد 1402 23:59

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد با پیروزی مقابل آلمان صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان را جشن بگیریم.

رحیمی زاده: مقابل عربستان خطای تیمی زبادی داشتیم/ ان شاءالله فردا با برد مقابل آلمان به مرحله بعد صعود کنیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران پس از بازی با عربستان در یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: یک بازی بسیار سخت مقابل عربستان داشتیم. قبلا هم با این تیم در قهرمانی آسیا بازی کرده بودیم که توانستیم آن بازی را در وقت های اضافه ببریم.

وی افزود: عربستان آنالیز خوبی از ما داشت. ما هم آنالیز کاملی از این تیم داشتیم اما ده دقیقه آخر نیمه دوم را خیلی بد بازی کردیم و از لحاظ فنی شارژ، دبل و رانینگ زیادی داشتیم و نهایتا نتوانستیم‌ پیروز این میدان باشیم.

رحیمی‌زاده اضافه کرد: این اتفاق هم برای آلمان هم افتاد و جزایر فارو توانست آلمان مدعی را شکست دهد. به هر حال همیشه یک سر بازی برد و یک سر باخت است.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در پایان گفت: در حال حاضر همه تیم ها در گروه ۲ امتیازی هستند و امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل آلمان ارائه دهیم و با یک پیروزی دلنشین جشن صعود به مرحله بعدی را بگیریم.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جهان مقابل عربستان با نتیجه ۲۶-۲۹ تن به شکست داد.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط