اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3021

رحیمی‌زاده: بازی‌های خوب و‌ پرفشاری در تورنمنت مسکو انجام دادیم/ گروه سختی در قهرمانی آسیا داریم

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 17 دی 1402 20:03

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با ابراز رضایت از حضور در تورنمنت مسکو، این مسابقات را در رسیدن به اهداف تیم‌ملی موثر دانست.

رحیمی‌زاده: بازی‌های خوب و‌ پرفشاری در تورنمنت مسکو انجام دادیم/ گروه سختی در قهرمانی آسیا داریم بزرگنمایی

مجید رحیمی زاده، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در پایان مسابقات تورنمنت چهارجانبه مسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی های بسیار خوبی در این تورنمنت بخصوص بازی امروز روبروی جوانان روسیه داشتیم. به هیچ وجه فکر نمی‌کردیم تیم ملی جوانان روسیه به این اندازه محکم و جنگنده بازی کند.

وی افزود: به آن چه که از این تورنمنت می‌خواستیم رسیدیم. بازیکنان خودی نشان دادند و به نظر من به آن هماهنگی مدنظر خود رسیدیم. تیم‌های روسیه و بلاروس هم تیم‌های خوبی بودند که به تیم فشار آوردند حتی بلاروس را هم می‌توانستیم شکست دهیم اگر یکی دو اشتباه فردی نداشتیم. بازی با روسیه هم بسیار نزدیک و پرفشار بود.

وی با ابراز رضایت از شرایط میزبانی بسیار خوب روسیه در این تورنمنت، درباره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا هم گفت: گروه سختی داریم اما باید سعی کنیم به عنوان سرگروه بالا بیاییم تا در ادامه شانس بهتری داشته باشیم.

رحیمی‌زاده ادامه داد: کره جنوبی همیشه رقیب سرسختی بوده و چین طی ۲ سال اخیر خوب کار کرده است. اگر بچه ها به خودباوری و انسجام لازم رسیده باشند، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط