اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3056
بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا؛

رحیمی‌زاده: بازی با ژاپن سخت است اما پتانسیل پیروزی را داریم

آقایان تیم‌های ملی

سه شنبه, 26 دی 1402 23:37

سرمربی تیم ملی هندبال ایران بازی با ژاپن در یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا را سخت توصیف کرد.

رحیمی‌زاده: بازی با ژاپن سخت است اما پتانسیل پیروزی را داریم بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی سختی با کره جنوبی داشتیم. هم کره و هم ما برای پیروزی به زمین رفته بودیم تا با سرگروهی به دور بعد برویم.

وی افزود: در بیشتر دقایق این بازی هم جلو بودیم و می‌توانستیم پیروز هم بشویم اما همیشه وقتی قدر موقعیت گل را ندانیم، گل می‌خوریم. در این بازی وقتی ۲ گل جلو بودیم، ۴ توپ تک به تک را خراب کردیم و اگر این توپ ها گل می‌شد شاید نتیجه بازی چیز دیگری رقم می‌خورد. 

رحیمی‌زاده ادامه داد: شروع طوفانی نباید منجر به این شود که نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم بلکه باید بیشتر دقت کنیم و قدر موقعیت‌ها را بدانیم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان درباره دیدار با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا هم گفت: ژاپن تیم بسیار خوبی است که دو سال هست از ژاپنی که می‌شناختیم فاصله گرفته و خیلی خوب کار می‌کند و اخیرا هم مجوز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد و روحیه بالایی دارد‌.

وی افزود: فیلم بازی ژاپن با عراق و عربستان را دیدیم و آنالیز کردیم و تمرین فردای تیم بر مبنای این آنالیز است. بچه‌ها پتانسیل پیروزی مثل بازی امشب را دارند. امیدوارم بازی خوبی باشد و بچه‌ها قدر موقعیت‌های خود را بدانند.

اخبار مرتبط