اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2987

رحیمی زاده: با توجه به کاهش سهمیه کار در قهرمانی آسیا سخت تر شده است/ قانون برای همه ورزش‌ها باید یکسان باشد

سرمربی تیم ملی هندبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی هندبال به عنوان سرگروه از گروهش در رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا صعود کند.

رحیمی زاده: با توجه به کاهش سهمیه کار در قهرمانی آسیا سخت تر شده است/ قانون برای همه ورزش‌ها باید یکسان باشد بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: این اردوی پایانی است که در ایران برگزار می‌کنیم. رایزنی شده که قبل از مسابقات آسیایی چند اردوی تدارکاتی داشته باشیم. اکنون بازیکنان به ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی رسیده‌اند و امیدواریم در مسابقات تدارکاتی پیش رو آماده‌تر شویم و راهی مسابقات آسیایی شویم.


وی در ادامه در خصوص آسیب محمدرضا اورعی، بازیکن و لژیونر هندبال ایران نیز اظهار داشت: هندبال پربرخورد است و آسیب هم وجود دارد. محمدرضا در عمان آسیب دید و اکنون هم تحت درمان است. فکر نمی‌کنم آسیبش جدی باشد و امیدوارم بتواند به اردو برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان در مورد دعوت از سعید برخورداری و پویا نوروزی نژاد هم گفت: بعد از چند سال از سعید برخورداری برای حضور در تیم ملی هندبال دعوت کردیم. سطح لیگ اسپانیا بالاست و او جزو چهار دروازه‌بان برتر لالیگاست. پویا نوروزی نژاد هم بازیکن خوبی است که در آلمان بازی می‌کند. به امید خدا قرار است در اردوهای تدارکاتی بعدی به تیم ملی اضافه شود.


رحیمی زاده همچنین در خصوص حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: تمام گروه‌های رقابت‌های قهرمانی آسیا سخت است. در همه گروه‌ها دو یا سه تیم خوب وجود دارد. این مسابقات انتخابی جهان است و چون آسیا 4 سهمیه مسابقات جهانی را دارد، کار سخت تر است. کره‌جنوبی حریف سختی است و قبل از بازی با کره، باید با چین و نیوزلند بازی کنیم. همیشه بازی‌های نزدیکی با کره داشتیم. اگر روز خوبی داشته باشیم، به کمک خدا می‌توانیم موفق باشیم و سرگروه بالا برویم.


وی در خصوص بحث روز ورزش ایران و تبعیض پاداش‌های فوتبالیست‌ها گفت: اگر قرار است قانونی در سطح کلان وجود داشته باشد این قانون باید یکسان باشد. نباید بین رشته‌ها تفاوت بگذاریم و باید در مورد قانون بازنگری شود.

اخبار مرتبط