اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2618

رحیمی زاده: با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون رسیدن به سکو در رقابت‌های جهانی غیرممکن نیست

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 22 مرداد 1402 13:16

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد سالیان سال در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم تا بتوانیم رنکینگ خود را بهتر و سپس به سکو فکر کنیم.

رحیمی زاده: با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون رسیدن به سکو در رقابت‌های جهانی غیرممکن نیست بزرگنمایی

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در بدو ورود به ایران از مسابقات قهرمانی جهان در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: پس از 13 سال به مسابقات جهانی راه پیدا کردیم و در گروه سختی در دوره مقدماتی قرار گرفتیم اما در حضور سوئد نایب قهرمان و جزایر فارویی که شگفتی ساز بود، از گروه خود به عنوان سرگروه صعود کردیم. 

وی افزود: بازی‌ها خیلی سخت بود و کسی فکر نمی‌کرد ما در اولین دوره حضور پس از سال‌های متمادی غیبت به دور یک هشتم صعود کنیم. 

رحیمی‌زاده ادامه داد: در دور یک هشتم با عربستان و آلمان همگروه بودیم. در بازی با عربستان یکسری غفلت داشتیم و خیلی زود فکر کردیم برنده شدیم و همین باعث شد بازی را واگذار کنیم تا راهی پلی آف شویم. در این مرحله هم با برزیل و اسلوونی بازی داشتیم. 

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران افزود: به نظرم عملکرد بازیکنانم برای نخستین سال حضور پس از سال‌های طولانی غیبت خوب بود و اصلا فکر نمی‌کردیم جزو 16 تیم برتر باشیم و خب این امر محقق شد و این نشاندهنده پتانسل خوب بچه‌هاست.

وی در پایان گفت: امیدوارم با یک برنامه‌ریزی مدون سالیان سال در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم و بعد آرام آرام رنکینگ خود را بهتر و سپس به سکو فکر کنیم. 

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان که برای شرکت در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان به کرواسی سفر کرده بود، با نمایش بازی‌های درخشان ‌به‌عنوان تیم نخست گروهش به مرحله یک هشتم صعود کرد و در نهایت با کسب رده شانزدهم جام دهم به کار خود در این دوره پایان داد، صبح امروز با استقبال مسئولان فدراسیون به وطن بازگشت.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط