اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2889

رحیمی‌زاده: از اعتماد رییس فدراسیون تشکر می‌کنم/ با همدلی و حمایت جامعه هندبال موفقیت دور از دسترس نیست

آقایان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 07 آذر 1402 14:37

سرمربی جدید تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران ابراز امیدواری کرد با همدلی بین بازیکنان و حمایت فدراسیون تیم ملی بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کند.

رحیمی‌زاده: از اعتماد رییس فدراسیون تشکر می‌کنم/ با همدلی و حمایت جامعه هندبال موفقیت دور از دسترس نیست بزرگنمایی

مجید رحیمی زاده پس از انتصاب به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: از دکتر پاکدل و همکاران ایشان در فدراسیون هندبال بابت اعتمادی که به من کردند تشکر می‌کنم. 

وی افزود: کار بسیار سختی در پیش داریم بخاطر اینکه زمان کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا داریم و البته همه انتظار دارند این تیم سهمیه جهانی بگیرد. با توجه به اینکه امسال چهار تیم به رقابت‌های جهانی صعود می‌کنند کار سختی خواهیم داشت. ولی امیدوارم با همدلی بین بازیکنان و حمایت فدراسیون بتوانیم در این رقابت‌ها نتایج خوبی بگیریم. 

رحیمی زاده ادامه داد: برای این امر می‌طلبد جامعه هندبال، پیشکسوتان، ورزشکاران و رسانه‌ها به تیم ملی کمک کنند و نقطه نظرات خود را به ما برسانند و کمک کنند که این اتفاق خوب بیفتد تا بتوانیم حضور در جام جهانی را که آرزوی همه هندبالیست‌ها هست یکبار دیگر تجربه کنیم.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط